FreeBSD information om udvikling etc.

From: Munish Chopra (none@messiah_man--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 06 Mar 2001 - 13:12:46 CET

From: "Munish Chopra" <none@messiah_man--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: FreeBSD information om udvikling etc.
Date: Tue, 06 Mar 2001 13:12:46 +0100

Hej BSD'ere,

Er der (bortset fra de ting der står på freebsd.org og bsdtoday.com) flere
informationskilder omkring FreeBSD? Jeg tænker altså på ting der ligner
f.eks. Kernel Cousin til linux hvor der står hvad der sker i kernens
udvikling, eller Linux Weekly News. Jeg vil gerne vide mere om FreeBSD (rent
teknisk) og hvad der sker i udviklingen. F.eks. var der nogen her på listen
der nævnte at CURRENT var broken i de første par dage i februar. Hvor meget
trafik er der på deres mailing-liste (altså mails per day), og hvilken ville
være en god ide at tilmelde sig?

Tak for hjælpen,

Munish Chopra