/stand/sysinstall og 18 GB diske ?

From: Jimi Jørgensen (none@jj--syntax.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 02 Mar 2001 - 14:48:10 CET

From: Jimi Jørgensen <none@jj--syntax.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: /stand/sysinstall og 18 GB diske ?
Date: Fri, 2 Mar 2001 14:48:10 +0100

Hej BSD'ere.

Jeg har lige begået den synd at montere en 18 GB SCSI-3 disk i en af mine
bokse.

Muligvis som følge af dette vil fdisk/label fra /stand/sysinstall ikke
længere acceptere at min maskine har en controller, som ellers har været
genkendt før og er en helt almindelig Adaptec 29160.

Hvis jeg bare bruger fdisk fra prompten kan den sagtens læse /dev/da0 (som
bootdisken hedder) og /dev/da1 (som er den nye disk).

Nogen som ved hvad der stikker den ?

 Venlig Hilsen

  SYNTAX Internet ApS

  Jimi Jørgensen
  Drift & Udvikling

  Arnold Nielsens Boulevard 77-79
  DK-2650 Hvidovre
  Danmark
  T: +45 36 77 45 44
  F: +45 36 77 44 43
  E: jj@syntax.dk
  W: http://www.syntaxinternet.dk/

  - I do not fear computers, I fear the lack of them..