Re: Workstation.

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 23 Jun 2001 - 15:20:24 CEST

Date: Sat, 23 Jun 2001 15:20:24 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Workstation.

On Sat, Jun 23, 2001 at 02:06:20PM +0200, Munish Chopra wrote:
> FreeBSD blev lige før GNOME 1.4 officielt en understøttet platform,
> hvilket vil sige at den skulle compile på (4.2-RELEASE godt nok) FreeBSD
> før de kunne udgive 1.4. Et helt andet spørgsmål er om de overhovedet
> har testet det på FreeBSD...

Det har Eazel-folkene i hvert fald ikke. Jeg tror at mange af de udviklere
der er til Gnome (generelt linux-programmer) er vant til Linux og ikke Unix.
Den kode de laver bliver derfor ikke særlig portabel og dér har vi
problemet. Det kan godt være at Microsoft laver nogen skodprogrammer, men
det gør mange af OpenSource programmørene også. Problemet i dag er at skelne
skidt fra kanel. Det kan man kun ved at sætte sig ned og læse koden igennem.

...og så lige for at bryde helligheden. Der er også halvskidt kode i BSD -
men der er langt imellem den.

--
Sven