Re: Install af FBSD 4.3

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Jun 2001 - 15:52:46 CEST

Date: Fri, 22 Jun 2001 15:52:46 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Install af FBSD 4.3
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej.

Noget kunne tyde på, at der ligger noget gammelt
snadder. Lav en 'fdisk /mbr' som foreslået i et andet
svar, og partitioner hele disken som en stor
slice,dvs. at FreeBSD tager hele disken. I denne slice
kan du så lave en /, /var, /tmp, /usr, /home og swap.

Hilsen
Claus

--- Martin Niemann <none@harlequin--laps.dk> skrev: .lh.bsd-dk.dk> Når
man install'er en FreeBSD 4.3 fra CD over en
> eksisterende FreeBSD 4.xx hvor kan "man" så ikke få
> hverken Boot Manageren eller Standard til at virke
> ??
>
> Vælger jeg Standard siger din i opstart: Missing
> operating system.
>
> Vælger jeg Boot manager siger den: F1 Default
> F5 FreeBSD
>
> Og lige meget om jeg vælger F1 eller F5 giver den
> blot et bip.
>
> Please kom med en løsning.

Går mail for langsomt for dig?
Så prøv Yahoo! Messenger - her kan du i løbet af få sekunder udveksle beskeder med de venner, der er online.
Messenger finder du på adressen: http://dk.messenger.yahoo.com