Re: stift

From: Morten Liebach (none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Jun 2001 - 10:58:13 CEST

From: "Morten Liebach" <none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Fri, 22 Jun 2001 10:58:13 +0200
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: stift

On 22, Jun, 2001 at 09:43:54AM +0200, Henrik Kramshøj wrote:
> Jeg har netop modtaget OpenBSD 2.9 uden ekstra
> brandbeskatning - men den kom jo også fra Belgien ...
> (indenfor EU, noget er EU altså godt for :-) )

 Der er også Thomas Ammitzbøl-Bach der på kek@uu.dk sælger dem for
 282,50 incl, moms og forselndelse.
 Er det ikke billigere end igennem Wim Vandeputte i Belgien?

> Den officielle OpenBSD 2.9 er forøvrigt den fedeste cd
> pakke jeg endnu har set !

 Ja! :-)

> Der er selvfølgelig OpenBSD 2.9 på men selve pakken er elegant, har
> de sjove tegninger ligesom på web site, klistermærker og
> på selve CD'erne er der et lækkert tryk på - en god fornemmelse at
> støtte og så lade den ligge fremme når de andre (nørder) kigger forbi :-)

 2.8 cd'en var nu også meget lækker, men måske lidt for sød. Det meste
 OpenBSD kunst kan ses på http://www.openbsd.org/art.html.
 Fra 2.9 er man dog nødt til at købe den officielle cD for at se det
 hele (og det er deres væsentligste indtægtskilde).

 Mvh.
         Morten

--
"There are trivial truths and there are great Truths.
 The opposite of a trivial truth is obviously false.