RE: stift

From: Henrik Kramshøj (none@henrik.kramshoj--vigilante.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Jun 2001 - 09:43:54 CEST

From: Henrik Kramshøj <none@henrik.kramshoj--vigilante.com.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: stift
Date: Fri, 22 Jun 2001 09:43:54 +0200

Jeg har netop modtaget OpenBSD 2.9 uden ekstra
brandbeskatning - men den kom jo også fra Belgien ...
(indenfor EU, noget er EU altså godt for :-) )

Den officielle OpenBSD 2.9 er forøvrigt den fedeste cd
pakke jeg endnu har set !

Der er selvfølgelig OpenBSD 2.9 på men selve pakken er elegant, har
de sjove tegninger ligesom på web site, klistermærker og
på selve CD'erne er der et lækkert tryk på - en god fornemmelse at
støtte og så lade den ligge fremme når de andre (nørder) kigger forbi :-)

Henrik

Henrik Lund Kramshøj
henrik.kramshoj@vigilante.com
Group Manager