RE: Workstation. KDE2 og OpenBSD

From: Henrik Kramshøj (none@henrik.kramshoj--vigilante.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Jun 2001 - 09:52:22 CEST

From: Henrik Kramshøj <none@henrik.kramshoj--vigilante.com.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Workstation. KDE2 og OpenBSD
Date: Fri, 22 Jun 2001 09:52:22 +0200

Hej Tomas

Mit forslag er OpenBSD 2.9 med KDE2 - det spiller fint på
almindelige maskiner og KDE2 ER DET FEDESTE ! GNOME har IMHO ikke
indhentet det store forspring som KDE havde. (flames > /dev/null :-) )

Hvilken BSD du vælger er i nogle sammenhænge ligegyldigt, men hvis
du sidder på et offentlig net, eller bare et kollegienet med 100+ maskiner
vil jeg anbefale at du fortsætter med OpenBSD da de har ekstremt fokus
på sikkerhed.

På OpenBSD har jeg savnet nogle af "workstation" programmerne, men
i version 2.9 er det meste med på CD'en (eller i prekompilerede
packages) - blandt andet KDE2 !

Jeg har prøvet mange window managers, men vender altid tilbage til KDE

Bare min mening

Henrik Lund Kramshøj
henrik.kramshoj@vigilante.com
Group Manager