Re: Workstation.

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Jun 2001 - 07:54:20 CEST

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Workstation.
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Fri, 22 Jun 2001 07:54:20 +0200 (CEST)

Sven Esbjerg wrote:
> Jeg vil lige anbefale fvwm. Simpel, let at konfigurere og fungerer på alle
> de Unix platforme jeg har prøvet. Det er nok den minimale windowmanager for
> den der godt kan lide genveje, generel konfigurabilitet og simpelhed
> fremfor alt andet. Indrømmes skal dog at den ligner noget fra gamle dage og
> mange nybegyndere har det svært med den. For den der bruger mange
> forskellige typer systemer og gerne vil have nogen der er ens er fvwm god.

En anden minimal WM er ctwm. Lille, hurtig og meget
konfigurerbar. Den er dog ikke for begynderen, idet default
config. er ret grim og ikke ret brugbar. Al konfiguration sker
ved at editere en config. fil.

> Just my 2c (ææææhhh, hvordan laver man et cent tegn under BSD?)

<compose> c /
Se: /usr/X11/lib/X11/locale/iso8859-1/Compose

        FJ

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---