Re: Problemer med installation på ATA

From: Jens Fallesen (none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Jun 2001 - 14:56:39 CEST

Date: Thu, 21 Jun 2001 14:56:39 +0200 (CEST)
From: Jens Fallesen <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Problemer med installation på ATA

On Thu, 21 Jun 2001, Dennis Kjær Jensen wrote:

> Jeg har haft samme problem med en compaq maskine med en 10.2Gb fujitsu disk.
> Jeg løste problemet ved at skifte disken da jeg så at compaq havde en
> firmware opdatering til den liggende. Jeg ville se om det løste problemet
> med en anden disk, og kom aldrig lige tilbage til at opradere disken.

Disken er en Seagate Barracuda-disk, som kommer fra en anden maskine.

> Uhmm. Compaq er underligt. Det skal man vist enten leve med eller købe noget
> andet.

Det er jeg klar over - desværre har firmaet en "køb Compaq"-politik. :-(

Og i øvrigt har jeg lavet tilsvarende installationer på to andre maskiner
af samme slags, og det gik egentlig meget godt.

Hvis der ikke kommer andre bud, vil jeg bede vores hardwaremand om en
anden disk og prøve med den.

--
Jens