Re: Kommerciel support i Danmark?

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 19 Jun 2001 - 12:47:27 CEST


To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kommerciel support i Danmark? 
Date: Tue, 19 Jun 2001 12:47:27 +0200
From: Poul-Henning Kamp <none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>

In message <none@20010619122422.A71937--tetard.starbsd.org.lh.bsd-dk.dk>, Phil Regnauld writes:
>Thomas Ammitzbøll-Bach (thomasj) writes:
>> Garanti er virkelig noget farligt noget, for man kan miste alle
>> sine penge på, at skulle opfylde en garanti, der ikke er hold i.

Jeg har set en kontrakt der indeholdt garantier. Det kostede i
omegenen af $30M at klare sig ud af den...

Men der er en anden vinkel:

Der _er_ faktisk ting er er garateret: Døden og Skatterne, af
hvilke den sidste giver en rigtig god åbning for problemløsning:

Jeg har en gang set et firma få deres problem løst på nogle
ganske få timer ved at sende en email der sagde:

        "$2K til den der løser flg problem for os: ..."

til en velvalgt mail-liste.

Der er altid en eller anden der godt kunne bruge noget cool cash...

-- 
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956
FreeBSD committer       | BSD since 4.3-tahoe    
Never attribute to malice what can adequately be explained by incompetence.



This archive was generated by hypermail 2b30 : Wed 15 Nov 2006 - 18:24:10 CET