To: bsd-dk@bsd-dk.dk Subject: Re: Kommerciel support i Danmark? Date: Tue, 19 Jun 2001 12:47:27 +0200 From: Poul-Henning Kamp <none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
In message <none@20010619122422.A71937--tetard.starbsd.org.lh.bsd-dk.dk>, Phil Regnauld writes:
>Thomas Ammitzbøll-Bach (thomasj) writes:
>> Garanti er virkelig noget farligt noget, for man kan miste alle
>> sine penge på, at skulle opfylde en garanti, der ikke er hold i.
Jeg har set en kontrakt der indeholdt garantier. Det kostede i
omegenen af $30M at klare sig ud af den...
Men der er en anden vinkel:
Der _er_ faktisk ting er er garateret: Døden og Skatterne, af
hvilke den sidste giver en rigtig god åbning for problemløsning:
Jeg har en gang set et firma få deres problem løst på nogle
ganske få timer ved at sende en email der sagde:
"$2K til den der løser flg problem for os: ..."
til en velvalgt mail-liste.
Der er altid en eller anden der godt kunne bruge noget cool cash...
-- Poul-Henning Kamp | UNIX since Zilog Zeus 3.20 phk@FreeBSD.ORG | TCP/IP since RFC 956 FreeBSD committer | BSD since 4.3-tahoe Never attribute to malice what can adequately be explained by incompetence.
This archive was generated by hypermail 2b30 : Wed 15 Nov 2006 - 18:24:10 CET