Hvordan kan det være..?

From: Tomas Norre (none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 16 Jun 2001 - 11:15:29 CEST

From: "Tomas Norre" <none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Hvordan kan det være..?
Date: Sat, 16 Jun 2001 10:15:29 +0100

Hej..

Hvordan kan det være at jeg kan installere mit mysql og det virker perfekt
det kørte hele dagen i går. så var jeg nød til at shotdown, pga.
workstation'en skulle bruge grafikkortet derfra fordi det blev svedt af.

Men nu virker lo... sku ikke igen..

w3# httpd
/usr/libexec/ld.so: httpd: libmysqlclient.so.10.0: No such file or directory

og når jeg vil starte mysqld

w3# safe_mysqld
       /usr/libexec/ld.so: my_print_defaults: libpthread.so.14.20: No such
file or directory
       Starting mysqld daemon with databases from /var/mysql
       010616 12:08:17 mysqld ended

Hvorfor kan det ikke bare rebootes uden den skal lave fejl. og hvad skyldes
fejlen ud over at filen ikke eksistere.. for det må den jo have gjort i går.

Hilsen
Tomas