Re: Linux Java i en Linux Mozilla på OpenBSD?

From: Morten Liebach (none@morten--pc89225.stofanet.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Jun 2001 - 13:46:16 CEST

From: "Morten Liebach" <none@morten--pc89225.stofanet.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 13 Jun 2001 13:46:16 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Linux Java i en Linux Mozilla på OpenBSD?

On 13, Jun, 2001 at 12:31:56PM +0200, Peter I. Hansen wrote:

> Ligger Konqueror i ports ? Hvis Ja; hvor ?

Den er en del af kde2, på OpenBSD hedder de pakker der skal til
kdelibs2 og kdebase2, på FreeBSD er det vel noget af det samme.

Konqueror er også en fin grafisk filmanager hvis man er til den slags
(som regel finder jeg min shell hurtigere), men sortering af filer og
den slags er nemmere grafisk.

I kdegraphics er der kghostscript og kdvi som giver antialiasede fonte
osv., meget lækkert! bedre end xdvi og gv.

Mvh.

        Morten

--
If you don't understand or are scared by any of the above
ask your parents or an adult to help you.