Re: pcmcia netkort i FreeBSD 4.3

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Jun 2001 - 10:41:29 CEST

Date: Tue, 12 Jun 2001 10:41:29 +0200
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: pcmcia netkort i FreeBSD 4.3

On Tue, Jun 12, 2001 at 03:20:54AM +0200, J. Anthony wrote:
> Hvordan installere jeg et 3com Megahertz netkort i FreeBSD? (model: 3CXFE575CT).

Det er et CarBus kort, det er ikke supporteret i FreeBSD 4.x, men
pt. kun i -current (hvor jeg faktisk bruger et til at skrive denne
mail), men jeg vil ikke anbefale dig at bruge -current pt.

Så heller se om du kan få skaffet dig et PCMCIA kort istedet.

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager   @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.