Re: MySql Databaser

From: Morten Liebach (morten@hotpost.dk)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 00:58:40 CEST

Date: Tue, 5 Jun 2001 00:58:40 +0200
Subject: Re: MySql Databaser
From: morten@hotpost.dk (Morten Liebach)

On 4, Jun, 2001 at 09:14:37PM +0100, Tomas Norre wrote:
> Hej..
>
> Jeg har nu siddet og ledet på min OpenBSD efter INFO omkring MySql men kan
> ikke finde noget, er der nogle der kan hjælpe mig med et link til noget
> grunlæggende viden omkring MySql gerne dansk da jeg er total newbie på MySql
> området, jeg har kun tidligere arbejdet med Access Databaser.

Jeg er selv temmelig grøn på området, og jeg er ved at lære PostgreSQL.

Jeg har fundet
http://www.ca.postgresql.org/docs/aw_pgsql_book/index.html
meget lærerig, i hvert fald de første kapitler ... men hvorvidt det
hjælper mht. MySQL ved jeg desværre ikke.

Mvh.
        Morten

--
If you don't understand or are scared by any of the above
ask your parents or an adult to help you.