Re: OpenBSD på Micro-ATX pc

From: Tim Børresen (none@tim.boerresen--chello.no.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 04 Jun 2001 - 00:03:03 CEST

Date: Mon, 04 Jun 2001 00:03:03 +0200
From: Tim Børresen <none@tim.boerresen--chello.no.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OpenBSD på Micro-ATX pc

JEg har en gl. K6-166 i et AT mini tower, som også skal køre lydløst.

En ven fra Linux land sende mig et link : http://www.webconsult.dk

De har tilsyndeladende et bredt spektrum i støjdæmpnings dimser. Jeg har
ikke prøvet deres produkter selv, men jeg har tænkt gøre et forsøg med
en støjsvag blæser og en harddisk vibrations dæmper.

Om det passer ind i dine micro-ATX planer, det er nok en anden snak =^).

/Tim