OpenBSD på Micro-ATX pc

From: Jonathan Fromer (none@fromer--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 03 Jun 2001 - 22:33:45 CEST

From: "Jonathan Fromer" <none@fromer--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: OpenBSD på Micro-ATX pc
Date: Sun, 3 Jun 2001 22:33:45 +0200

Hej BSD-DK
Jeg har planer om at bygge en firewall af OpenBSD, denne skal naturligvis
køre 24*7*365. Den pc, jeg i øjeblikket har doneret til formålet, fylder for
meget og larmer ad ...... til! Jeg vil derfor gerne bygge en ny. Denne skal
være i Micro-ATX format og helst kun med én blæser (til PSU'en). Er der
nogen der har erfaringer med noget der kan ligne mine ønsker?

Ps. jeg har hørt at Via har en CPU der kan køre uden blæser, kun med
kølerprofil. Den hedder C3 (cyrix III). Jeg har selv haft rigtig dårlige
"oplevelser" med cyrix processorer, er der nogen der tør anbefale cyrix
idag?

mvh.
        Jonathan