Re: mutt, procmail, imap (WAS: Re: Mail (Pine) - OpenBSD 2.8)

From: Hroi Sigurdsson (none@hroi--asdf.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 02 Jun 2001 - 23:55:40 CEST

Date: Sat, 02 Jun 2001 23:55:40 +0200
From: Hroi Sigurdsson <none@hroi--asdf.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: mutt, procmail, imap (WAS: Re: Mail (Pine) - OpenBSD 2.8)

Michael Lyngbøl wrote:

> Er en 'nested folder' blot lig et directory?

Nu jeg kigger på det ser det ud til at være noget
Courier-IMAP-specifikt. Der ligger nogle .folder.subfolder dirs i
~/Maildir sammen med nogle courierimapsubscribed og courierimapuiddb
filer.

> (Jeg bruger kun selv mutt+procmail med Maildir + mailbox foldere, saa
> jeg skal ikke umiddelbart kunne sige det)

Altså blot unix mbox-format under et Maildir? Det var egentlig det jeg
ville undgå..
Hvordan får jeg postfix til at levere mails til Maildir i stedet for
/var/mail/$USER? DEFAULT=~/Maildir/ i .procmailrc ser ikke ud til at
have effekt.

--
Hroi Sigurdsson
Fried ice cream is a reality! -- George Clinton