mutt, procmail, imap (WAS: Re: Mail (Pine) - OpenBSD 2.8)

From: Michael Lyngbøl (none@michael--lyngbol.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 02 Jun 2001 - 23:41:10 CEST

Date: Sat, 2 Jun 2001 23:41:10 +0200
From: Michael Lyngbøl <none@michael--lyngbol.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: mutt, procmail, imap (WAS: Re: Mail (Pine) - OpenBSD 2.8)

On 02.06.2001 23:20:27 +0000, Hroi Sigurdsson wrote:

> Hvordan ser din muttrc ud? Hvordan navigerer jeg foldere (c-?).

http://tigerdyr.wheel.dk/~lyngbol/misc/muttrc

Proev ellers Google, http://www.google.com/search?q=muttrc

http://www.linux.org.uk/~telsa/BitsAndPieces/muttrc-1.0 har mange gode
kommentarer.

> Courier-IMAP lader mig lave nestede folders, kan mutt finde ud af at
> navigere disse? Understøtter procmail nestede foldere?

Er en 'nested folder' blot lig et directory?

(Jeg bruger kun selv mutt+procmail med Maildir + mailbox foldere, saa
jeg skal ikke umiddelbart kunne sige det)

/Michael

--
Michael Lyngbøl -- michael at lyngbol dot dk
TDC Tele Danmark, DataNetworks, IP section