Re: gammel snotmaskine og store harddiske

From: Kristian Hansen (none@kristian.hansen--post.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 23 Jan 2001 - 18:07:34 CET

From: "Kristian Hansen" <none@kristian.hansen--post.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: gammel snotmaskine og store harddiske
Date: Tue, 23 Jan 2001 18:07:34 +0100

Hej,

Jeg har lidt samme type af opsæt, gammel Compaq DeskPro 466 oprindeligt med
500Mb HDD.
Jeg har haft den kørende med både en 6.5Gb og en 3.2Gb disk som primær uden
problemer.

Mit nuværende opsæt er egentlig at have 6.5Gb disken som sekundær disk og
bruge den til nogle applikationer jeg har kørende.

MVH

Kristian Hansen