Re: To NICS og to ADSL'er

From: ElkVixen (none@elkvixen--yahoo.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 20 Jan 2001 - 21:33:25 CET

Date: Sat, 20 Jan 2001 12:33:25 -0800 (PST)
From: ElkVixen <none@elkvixen--yahoo.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: To NICS og to ADSL'er
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk

> lnc0
>
> Uden at have læst dokumentationen for nyligt, så
> bruges "via XXX" til at
> matche, dvs. linierne kun matcher hvis det er pakker
> som kommer ind via
> XXX interfacet.

Rent faktisk bruger jeg den nederste linje lige nu til
at route Inet fra det lokale (ed1) til inettet (ed0),
så det kan desværre ikke passe at det er via det..
undtagen hvis der er andre regler, for Natd?

hilsen Kristian

=====
Are you a "singleplayer", Being made fun of because you can not play multiplayer games.

easyfrag.dk because we play together.