nogle spørgsmål

From: Jan Erling Staff (none@jes--kampsax.dtu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 20 Jan 2001 - 19:27:21 CET

Date: Sat, 20 Jan 2001 19:27:21 +0100 (CET)
From: Jan Erling Staff <none@jes--kampsax.dtu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: nogle spørgsmål

Hejsa

Da jeg opgav at få livet op igen det filsystem der røg her i sidste uge,
endte det med at jeg lavede en geninstallation af FreeBSD. Så fik jeg jo
samtidig chancen for at opgradere til FreeBSD-4.2, samt X-4.0.2. Så langt,
så godt, men der er tilsyneladende opstået nogle små "problemer":

X nægter at starte, hvis der ikke samtidig startes en xterm. Og hvis man
lukker denne ene xterm ned, så dør X. Den virker fint som xterm, men det
er da en noget underlig opførsel. Nogen der ved hvad det skyldes?

OpenSSH som fulgte med, vil ikke lade mig copy-paste til/fra en
xterm/program som køres igennem den. Hvad skal man mon gøre for at få den
til det?

Og så til sidst, hvad gør man med denne besked:
Jan 20 19:06:00 bsd /kernel: Sound: DMA (output) timed out - IRQ/DRQ
config error?

Ja, det var vist hvad jeg kunne hoste op med af spørgsmål lige nu :-)
Håber nogen kan svare.

mvh Jan