RE: Porting af C++ applikation fra Windows NT platform til FreeBSD, Opstilling af BSD udviklingsmiljø

From: Flemming Frøkjær (none@flemming--froekjaer.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 10 Jan 2001 - 18:26:52 CET

Date: Wed, 10 Jan 2001 09:26:52 -0800
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Flemming Frøkjær <none@flemming--froekjaer.org.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Porting af C++ applikation fra Windows NT platform til FreeBSD, Opstilling af BSD udviklingsmiljø

Overhovet ikke.
Skal alle 8 arbejde på FreeBSD projektet?
Selv med 8 udviklere på projektet skulle en dual 800 PIII være fin.
Det vigtigste er nok ram, og et hurtigt fil system. Jeg ville nok sætte en
raid controler i og putte /usr på et raid 5 drev.
Det meste af tiden på et software projekt bliver brugt i en tekst editor.
Kun hvis de alle trykker compile på samme tid vil der opstå lang ventetid,
og hvis udviklings miljøet er bare lidt smart compilere det kun ting der er
blevet opdateret, så i praksis er det heller ikke noget problem.

Jeg kan ikke give nogle anbefalinger med hensyn til ram, da det afhænger af
projektets størelse.

\Flemming