Shell script

From: Kenneth Karlsson (none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 02 Jan 2001 - 22:17:59 CET

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Shell script
Date: Tue, 2 Jan 2001 22:17:59 +0100

Muligvis et simpelt spørgsmål ....

Jeg har et shell script som ud fra crontab en gang i minuttet mailer alle
tekst filer som ligger i et bestemt bibliotek og derefter mv'er filerne til
en anden folder. Nu er der bare ikke altid noget der skal mailes, og derfor
fejler mv kommandoen selvsagt. Den fejlmeddelse der kommer mailes til root
... jeg gider bare ikke se alle de fejlmeddelser .... hvordan får jeg
fjernet dette ?

Og nej det bruges ikke til spam, det bruges til at sende statusmeddelser og
ordrebekræftelser fra Concorde og Navision !

M.v.h / Best Regards
Kenneth Karlsson
* Forget Lunix - try UNIX
* http://www.bsd-dk.dk