e-smith lignende ?

From: Kenneth Karlsson (none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 04 Feb 2001 - 21:28:03 CET

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: e-smith lignende ?
Date: Sun, 4 Feb 2001 21:28:03 +0100

Jeg sidder og leger lidt med e-smith server (www.e-smith.com), som ser rigtig godt ud
men .... som altid kunne jeg godt tænke mig at det kørte på BSD .... findes der
noget lignende ? og ja jeg ved godt man bare kan installere Samba, men pointen er
netop at en novice kan få en cd i hånden og vupti, en fuldt kørende server til dine
windows klienter og du kan administrere den 100% via et web interface !

/Kenneth Karlsson .. som udtaler sig på egne vegne (indtil det bliver beskattet).
-- "intet er så godt for successen som det rene svineheld !" -ukendt