SV: Max antal filer i samme mappe

From: Martin Christian Koch (none@martin--koch.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 29 Dec 2001 - 22:44:09 CET

From: "Martin Christian Koch" <none@martin--koch.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Max antal filer i samme mappe
Date: Sat, 29 Dec 2001 22:44:09 +0100

> Mysql holder styr på info om filerne og selve billederne gemmes som 1.jpg,
> 2.jpg ... n.jpg i en stor mappe.
> Jeg skal dog lige høre om der er nogen grænse for hvor mange filer der kan
> være i en mappe, eller om der er en max antal bytes en mappe kan
> indeholde?

Jeg kører noget lignende. Har pt. 3800 billeder - alle nummererede 1.jpg,
2.jpg, ...
Det hele ligger i samme dir. For mig giver det større overskuelighed at ha'
det hele liggende et sted - men det er selvf. smag og behag.

Jeg har endnu ikke oplevet problemer, men det kan selvf. være det kommer ;-)

Mvh,
Martin