Re: FreeBSD 4,4 & Dump ->dscheck: negative b_blkno

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 23 Dec 2001 - 14:06:48 CET

Date: Sun, 23 Dec 2001 14:06:48 +0100
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD 4,4 & Dump ->dscheck: negative b_blkno

On Sun, Dec 23, 2001 at 01:52:48PM +0100, Dennis Pedersen wrote:
> Hej!
>
> Dette indlæg er også posted i system.unix idet jeg fik et hint om at der var
> større chance for at finde en guru her på listen der kunne komme med et
> kvalificeret bud på om det er en bug jeg er løbet ind i eller det i
> virkeligheden er en fejl 40 et sted, så here goes:
>
> Jeg er stødt ind i et underligt problem med en BSD 4,4 box jeg ikke helt
> hvordan dælen jeg skal gribe an :/
> Der er forsøg at søge både på google og freebsd's mail arkiv men der kunne
> jeg kun finde nogen der havde oplevet nogenlunde de samme symptomer men
> [...]

Jeg tror du skal tage og lave en beskrivelse på engelsk af hvad
nøjagtigt du gør på en nyinstalleret maskine for at se dette
problem, og så poste den på stable@FreeBSD.org, så er der
sikkert en filsystem gut som kan finde årsagen.

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager   @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.