OpenBSD Udgrade 2.9 til 3.0

From: Tomas Norre (none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 22 Dec 2001 - 14:49:04 CET

From: "Tomas Norre" <none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: OpenBSD Udgrade 2.9 til 3.0
Date: Sat, 22 Dec 2001 14:49:04 +0100

Hello World..!

Jeg er ved at opdatere fra OpenBSD 2.9 til 3.0 men der komme løbende mange
fejl.. indtil nu har jeg selv kunne løse det men nu er jeg gået fast.

Jeg nået til punkt 8.4 i upgrade-minifaq.html, hvor der skal laves "make
obj", den kommer med fejl ved "libexexc/kadmind" fejlen er også vedhæftet..

Mit største problem med OpenBSD er mit besvær med at fortolke fejl og finde
løsninger på problemet... Hvis der er nogle der har nogle gode tip til
hvordan fejlfortolkningen bør gøres vil jeg være taknemmelig..

Jeg har vedhæftet outputtet fra cmd'en.

PS: Glædelig Jul & Godt Nytår

Best Regards c¨)
Tomas N. Mikkelsen