Re: Anbefaling af hardware m. single CPU? (Re: Bundkort m. dual CPU ?)

From: Dennis Kjær Jensen (none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 12 Dec 2001 - 20:21:13 CET

From: Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Anbefaling af hardware m. single CPU? (Re: Bundkort m. dual CPU ?)
Date: Wed, 12 Dec 2001 20:21:13 +0100

> SCSI vs ATA er en nærmest religiøs diskussion.
Ja. Eller et spørgsmål om at vide hvad man vil have og hvad man skal bruge.
ATA har siden ATA/66 været ret attraktivt, selv hvis man skulle bruge en
smule performance.

> I'et i RAID står for "Inexpensive", jeg kan personligt ikke se meget
> pointe i at bruge de dyreste diske til RAID (RAED ?)

Det var vist noget man gjorde dengang ruder konge var knægt. Det er
almindeligt at man i dag hævder at RAID står for Redundant Array of
Independent Disks

> Poul-Henning Kamp
FreeBSD committed

... Dennis

---
Er det godt eller skidt at have et blink i øjet..
...hvis man er fisker?