Anbefaling af hardware m. single CPU? (Re: Bundkort m. dual CPU ?)

From: Torben G. Hansen (none@tgh--12move.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 12 Dec 2001 - 03:22:44 CET

Date: Wed, 12 Dec 2001 03:22:44 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: "Torben G. Hansen" <none@tgh--12move.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Anbefaling af hardware m. single CPU? (Re: Bundkort m. dual CPU ?)

12/9/01 10:19:20 PM, Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk> wrote:

>... SMP maskiner ikke skal
>laves at billig hardware hvilket strider lidt imod PC naturen. Derfor vil
>jeg næsten råde dig til en enkelt CPU maskine - specielt fordi du ikke vil
>bruger mere på bundkortet.

Tak for rådet samt tid og frustration sparet.
Kan du/I så anbefale en rocksolid PC/Hardware til under 12.000?
Den skal teste:
        Web-server m. JSP/Java, Adabas D, Oracle
        MySAP.com evaluation
        muligvis SAP, hvis jeg kan låne en version til Linux
& XML appl.
samt naturligvis statistik. SAS, SPSS eller et andet prof. værktøj til Linux/BSD

Mvh & tak
Torben