Re: Pro@ccess og SpeedStream 3010

From: Mark Nyqvist Hjarding (none@peewee--hjarding.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 07 Dec 2001 - 22:36:24 CET

Date: Fri, 7 Dec 2001 22:36:24 +0100 (CET)
From: Mark Nyqvist Hjarding <none@peewee--hjarding.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Pro@ccess og SpeedStream 3010

On Fri, 7 Dec 2001, Mikkel C. Simonsen wrote:

> Hvornår sker det? Jeg har lige prøvet at sende en lille fil til
> forskellige FTP-servere - det fungerer fint.

Ved at prøve at sende en 22MB fil til en server kan jeg producere
fejlen. Den når at sende alt mellem 500KB og 4MB før linien (eller
rettere driveren?) går død.

> Du skal rette et tal i driveren efter din upload hastighed - har du
> gjort det?

Ja det har jeg gjort. Jeg satte det til 603 som er det jeg læste mig
frem til at det skulle være for en 256Kbps upstream linie.

> Hvilken version OBSD kører du med? Hvilken hastighed Pro@ccess (min er
> en 512/512)?

Jeg kører OpenBSD 2.9 og det er en 256/256 linie.

Mvh.
Mark