BSD / Linux / Free UNIX sommer lejr (eller evt. St. bededags ferien)

From: Kristen Nielsen (none@krn--krn.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 05 Dec 2001 - 23:14:56 CET

Date: Wed, 05 Dec 2001 23:14:56 +0100
From: Kristen Nielsen <none@krn--krn.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk, seminar@dkuug.dk
Subject: BSD / Linux / Free UNIX sommer lejr (eller evt. St. bededags ferien)

Hej alle BSD, Linux, xx, free-UNIX interesserede.

Jeg har i nogle år gået og forsøgt at arrangere en computer sommerlejr i
Danmark.

Ideen er at have nogle dage sammen, over et eller andet tema med
computere.

Ideer: Installation konfigurering af maskiner
netværksopsætning
oplæg om div emner unde FreeBSD/UNIX, som kan være interessante.
spil
Desktop typer (KDE, Gnome osv osv osv)
Office programmer

I år har jeg muligheden for at benytte uge 30 (sidste hele uge i juli -
lørdag til lørdag) i en hytte ved Jyderup med plads til ca. 50 personer.

Alternativt kan vi også benytte stedet i St. bededagsferien eller
kristi-himmelfartsferien i foråret.

DVS der er hus, køkken, opholdsrum, en større sal til computerne,
bålplads, badestrand i nærheden osv.

Det er ikke tanken at det ligefrem er et kursusforløb, men et mødested,
hvor interessen for de som møder op bestemmer hvad
fokus bliver.

Er der nogen på listen som har lyst til at være med
planlæggere/arrangører til dette event.
Så send en mail hurtigst muligt, da jeg i løbet af kort tid skal meddele
hytten om jeg tror på at det kan blive til noget i år.

Venlig hilsen
Kristen Nielsen
DKUUG/BSD-DK.

krn@dkuug.dk