Samba + MySQL problem

From: Jonatan Anthony (none@bsd-dk--thypc.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 05 Dec 2001 - 21:44:49 CET

From: "Jonatan Anthony" <none@bsd-dk--thypc.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Samba + MySQL problem
Date: Wed, 5 Dec 2001 21:44:49 +0100

Jeg har længe haft et problem med at min nmbd (samba) laver et dump i
forbindelse med opstart af min FreeBSD 4.4.
Efter at have geninstalleret min FreeBSD adskillige gange, samt desuden
at have forsøgt med en ny processor, er jeg kommer frem til at problemet
først opstår når jeg også har installeret MySQL (starter den ved boot).
Hvis jeg manuelt starter samba efter af FreeBSD’en er oppe at køre, ja
så er der ingen problemer.
Problemet er altså at mit samba-script af en eller anden uforklarlig
grund ikke kan lide mit MySQL-startscript...?

Nogen som har en ide?

På forhånd tak
Med venlig hilsen
Thy PC Hjælp