Re: Udstyr til Geek Room på Uptime(1) event i Symbion

From: Soeren Schroeder (none@sch--cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 22 Aug 2001 - 15:53:41 CEST

Date: Wed, 22 Aug 2001 15:53:41 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Soeren Schroeder <none@sch--cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Udstyr til Geek Room på Uptime(1) event i Symbion

At 00:38 22-08-2001 +0200, Henrik Kramshøj wrote:

>Jeg/vi vil derfor gerne låne plakater, terminaler, servere og
>lignende
>der kan have interesse for Unix freaks og andre.

DDE (som blev E-hust og siden en del af CSC) byggede HW hvorpå der kørte
SMOS (supermax operating system) som var en SYS V variant. Altså dansk
bygget UNIX server fra ende til anden.

Der var 68xxx baserede og MIPS baserede modeller, og en kort overgang var
de vist verdens hurtigste platform at afvikle Oracle på.

Jeg kan formidle kontakt til en der har en SuperMax Bussines Server (Mips
R4000 med en SMOS SYSV-4.2) hvis dette kunne være interessant. Måske DDE
^H^H^H CSC vil stille udstyr og/eller plakater til rådighed....

Udover at være et dansk unix projekt, er det også en flot æske !

http://cashcashcash.subnet.dk/pictures/billeder/computere/supermax1.jpg

var det eneste billede jeg lige kunne finde

Mvh Søren Schrøder
Tidligere ansat i DDE

--
Søren Schrøder  -  sch@cybercity.dk  -  PGP-key available on request
      "To define recursion, we must first define recursion."