kerberosIV

From: michael dreves (none@michael--karolinelund.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 22 Aug 2001 - 14:35:42 CEST

Date: Wed, 22 Aug 2001 14:35:42 +0200
From: michael dreves <none@michael--karolinelund.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: kerberosIV

nogle her som køre kerberosIV ?

Jeg følger slavisk håndbogens guide, og det går ganske fint indtil
jeg laver en kinit <username>. så lidt tid kommer kinit med følgende
error:

kinit: Retry count exceeded (send_to_kdc)

Jeg har både kerberos og kadmind kørende, og den inledende
authcentication til kinit ser ud til at være OK..

Er der nogle der har et hint?

Noget andet er at jeg synes det er lidt uoverskuelidt at se om den
kerberos implementering der kommer med 4.3 er en blanding af
version IV og V - måske der er en som kan kaste lidt lys over det.

FreeBSD release 4.3

nogle der har et hint?

-michael