Re: Re: Ja til Newbie liste (was: RE: Hvad må man sprøge om på bsd-dk)

From: none@serces--mud.dk.lh.bsd-dk.dk
Date: Tue 21 Aug 2001 - 12:16:40 CEST

Date: Tue, 21 Aug 2001 12:16:40 +0200 (CEST)
From: <none@serces--mud.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Re: Ja til Newbie liste (was: RE: Hvad må man sprøge om på bsd-dk)

On Tue, 21 Aug 2001, Torben G. Hansen wrote:

> Hvad med SQA(Silly Questions Allowed)
<MEGET SURT OPSTØD>
Jeg prøver ihærdigt at følge med på den her liste, læser hvad der nu måtte
komme, putter regler på for det jeg ikke gider læse eller sletter det
bare. MEN!! Der må squ være en grænse med hvordan man quoter. I fidonet's
tid var du røget ud fra konferencen for ikke at vide hvordan man quoter.
Her var hvad? 17 liniers quote til 1 linies svar? 17 linier der
umiddelbart ikke var synderlig vigtige for dit svar tilmed, der ikke
engang var særlig uddybende. HVad ville du gøre hvis der var 117 linier?
Quote dem allesammen og sætte din "Jo, det mener jeg også" under?

Er det virkelig så svært at trykke på "slet en linie" ? Eller har folk
bare ikke IQ nok til at gennemskue "Oh, jeg bør nok ikke quote så meget"
.. (Ja, jeg ved jeg træder folk over tæerne, det er med vilje!).

Umiddelbart .. tjah, min første indskydelse er "Nej, nu er det nok, jeg
gider ikke mere, jeg unsubscriber", men det modstrider lidt med min
holdning om at jeg gerne vil hjælpe.

Tag det som en personlig fornærmelse hvis I vil, det er ment generelt.

/Søren