Re: Hvad må man sprøge om på bsd-dk

From: Dennis Pedersen (none@mig_cotrold--mailme.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 17 Aug 2001 - 19:50:26 CEST

From: "Dennis Pedersen" <none@mig_cotrold--mailme.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Hvad må man sprøge om på bsd-dk
Date: Fri, 17 Aug 2001 19:50:26 +0200

Det lyder som en god idé, men hvad så med ting der ligger midt i mellem som
Søren K. er inde på?
Hvor går grænsen mellem begynder og erfaren?, jeg kunne ihvertfald godt
forestille mig der ville blive meget af begyndere f.eks sender til den
erfarne liste fordi der er alle de erfarne brugere jo! (man kan jo bare se
på usenet hvor store grupper er delt op i små mindre grupper det går ikke
altid så overvældende godt)
I mine øjne ser det ud til at skabe mere splid end harmoni at opdele
trafikken til 2 forskellige lister..

/Dennis