Re: Problem med kde løst.

From: Morten Liebach (none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 17 Aug 2001 - 06:29:19 CEST

Date: Fri, 17 Aug 2001 06:29:19 +0200
From: Morten Liebach <none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Problem med kde løst.

On 16, Aug, 2001 at 10:13:08PM +0200, Karl Krukow wrote:

> 1) Min DanskeNetbank fungerer ikke med Konqueror-browseren

Brug netscape. Det er det eneste jeg bruger den til, den virker ikke
godt med det, men det går, selvom den tit crasher.

> 2) Jeg har ikke fundet nogen DivX/Mediaplayer applikation der fungerer
> tilfredsstillende.

Hvad med XMMS med smpeg plugin?
sdl og smpeg og enjoympeg er rigtig gode, realplayer kan køre i
emulering på OpenBSD, så det kan den sikkert også på FreeBSD.

Hvad DivX angår har jeg ingen anelse.

 Mvh.
                 Morten

--