Re[2]: SV: Perl

From: Søren Klintru (none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Aug 2001 - 13:12:58 CEST

Date: Wed, 15 Aug 2001 13:12:58 +0200
From: Søren Klintru <none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: Sven Esbjerg <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re[2]: SV: Perl

Hej Sven,

Wednesday, August 15, 2001, 12:42:36 PM, skrev du:

SE> On Wed, Aug 15, 2001 at 11:11:34AM +0200, Søren Klintrup wrote:

SE> Vi vil forsøge at hjælpe alle nybegyndere med deres *BSD system, så længe de
SE> selv er parat til at lægge noget energi i arbejdet.

SE> Måske skulle der skrives lidt mere præcist om det forventes at man har læst
SE> dokumentationen til sit OS inden man spørger? Jeg synes det er lidt synd at
SE> det skal diskuteres hele tiden.

Enig, det kunne måske være en god idé at ændre den tekst lidt, evt.
med et par generelle hints til hvordan man selv kan finde
informationen (google.com, freebsd.org, mansider osv.), det kan evt.
stå på websiden og i velkomstmailen.

Hvad synes i andre ?

Jeg har personligt ikke noget imod at folk stiller spørgsmål hvor
svaret er åbenlyst de første par gange de skriver til listen - vi har
alle været nye i et system engang, og der er masser af ting og få styr
på før man selv kan finde helt rundt i det - og helst det hele på en
gang, det kan blive uoverskueligt så man kommer med nogle måske
åbenlyse spørgsmål indimellem - det skal der også være plads til.

--
Med Venlig Hilsen,
 Søren Klintrup                          mailto:soren@klintrup.dk