Re: SV: Perl

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Aug 2001 - 12:42:36 CEST

Date: Wed, 15 Aug 2001 12:42:36 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: Perl

On Wed, Aug 15, 2001 at 11:11:34AM +0200, Søren Klintrup wrote:
> Just for the record ..
>
> En anden gang bør du nok checke FØR du spørger i henhold til den
> tidligere tråd om emnet - vi er ikke en helpdesk der får løn pr.
> incident, faktisk får vi slet ikke noget for at læse mailinglisten -
> det skal ikke misforstås som at vi ikke har lyst til at svare på
> kvalificerede spørgsmål, tværtimod - men som der har været skrevet
> tidligere så må man også selv forvente at skulle lave noget,
> heriblandt SELV prøve at checke tingene før man mailer til
> mailinglisten.

Vi vil forsøge at hjælpe alle nybegyndere med deres *BSD system, så længe de
selv er parat til at lægge noget energi i arbejdet.

Måske skulle der skrives lidt mere præcist om det forventes at man har læst
dokumentationen til sit OS inden man spørger? Jeg synes det er lidt synd at
det skal diskuteres hele tiden.

Det må forventes at nye maillinglistebrugere har læst retningslinierne og
derfra ved hvad der kan spørges om, hvordan der sendes, quotes osv.

Tak
Sven