ipfilter og FreeBSD 4.3-STABLE

From: Kristian Vilmann (none@vilmann--strangeparty.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 13 Aug 2001 - 22:38:49 CEST

Date: Mon, 13 Aug 2001 22:38:49 +0200 (CEST)
From: Kristian Vilmann <none@vilmann--strangeparty.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD-DK <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: ipfilter og FreeBSD 4.3-STABLE

Jeg har sat mig i hovedet at jeg vil have ipfilter på min kommende
gateway.
Og det skal jo selvfølgelig gerne være nyeste udgave.
Jeg kan kompilere ipfilter-programmerne.

Men kernen vil ikke. Jeg er overbevist om at jeg mangler en patch.

Indtil videre har jeg fundet en fin lille tråd:
http://groups.google.com/groups?hl=en&safe=off&th=d17202a6497c56b4&rnum=2&selm=9b1noj%2430ih%241%40FreeBSD.csie.NCTU.edu.tw

Men kernekompileringen fejler når den når til ipfilter.

Har nogen prøvet ipfilter 3.4.20 med FreeBSD 4.3-STABLE?

Eller er jeg helt galt afmarcheret, og skal gå en halt anden vej?

/kristian

--
I mean, Stevie Ray Vaughan is dead, and we can't get Jon Bon Jovi in a
helicopter? Come on, folks. Get on that helicopter, Jon, SHUT THE FUCK