Re: domain registrering

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 08 Aug 2001 - 11:00:00 CEST

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: domain registrering
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 8 Aug 2001 11:00:00 +0200 (CEST)

Jeppe Liisberg wrote:
> Jeg håber ikke dette er et misplaceret spørgsmål, men jeg står og skal
> registrere nogle .org/.net domæner, som jeg vil køre på min egen server, og
> spekulerer på hvor det er bedst... Skal man igennem et firma som f.eks
> cybercity eller yahoo, eller hur??

Det er ikke nødvendigt, der er mange steder hvor du taster det
hele ind på en webside (incl. kreditkort#) og så kommer det op at
spille.

Du kan også vælge at lade en Dansk udbyder håndtere det for dig.
Det _kan_ være bedre for dig alt efter din viden på området.

(Jeg vil dog advare mod SpeedNames, som jeg efterhånden har
hørt lidt for mange horror-stories om).

        FJ

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---