Re: domain registrering

From: Erwin Lansing (none@erwin--lansing.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 08 Aug 2001 - 10:58:01 CEST

Date: Wed, 8 Aug 2001 10:58:01 +0200
From: Erwin Lansing <none@erwin--lansing.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: domain registrering

On Wed, Aug 08, 2001 at 10:57:13AM +0200, Jeppe Liisberg wrote:
> Hej bsd'ere
>
> Jeg håber ikke dette er et misplaceret spørgsmål, men jeg står og skal
> registrere nogle .org/.net domæner, som jeg vil køre på min egen server, og
> spekulerer på hvor det er bedst... Skal man igennem et firma som f.eks
> cybercity eller yahoo, eller hur??

Den billigste og bedste[tm] vi har fundet frem til er http://gandi.net
hvor det koster 12 euro om året og hele adminstrationen foregår
via web eller email. Jeg vil i hvert fald holde mig fra speednames hvor
jeg har nogle meget dårlige erfaringer med.

min 2 øre

/erwin

--
Erwin Lansing 		-- 		http://droso.org