SV: Unprivileged user ?

From: Michael Kaaber (none@kaaber--fak.hum.ku.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Aug 2001 - 13:16:46 CEST

From: Michael Kaaber <none@kaaber--fak.hum.ku.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Unprivileged user ?
Date: Tue, 7 Aug 2001 13:16:46 +0200

> Du _vil_ bare ikke laese den man page, hm?

Problemet er at jeg har læst og læst disse MAN sider om og om igen,
men jeg forstår desværre stadig ikke hvordan jeg skal
omsætte alle de informationer fra de mange forskellige
MAN sider til, hvordan jeg faktisk kan oprette brugeren :-(

Det virker på jer som om det er super let, derfor spørger
jeg om ikke i vil være søde at fortælle mig hvordan jeg
skal gøre det. Men jeg bliver bare henvist til yderligere
MAN sider som jeg skal læse. Jeg føler derfor at jeg køre
i ring.

Jeg håber derfor at en af jer vil forbarme jeg over mig
og fortælle step-for-step hvordan jeg skal gøre ?

Hilsen
 Michael.