MySQL 3.23.40 vs. Samba 2.0.10 (opstartsproblem)

From: Jonatan Anthony (none@bsd-dk--thypc.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 02 Aug 2001 - 15:48:23 CEST

From: "Jonatan Anthony" <none@bsd-dk--thypc.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: MySQL 3.23.40 vs. Samba 2.0.10 (opstartsproblem)
Date: Thu, 2 Aug 2001 15:48:23 +0200

Jeg har netop installeret en frisk FreeBSD 4.3, og derefter downloadet
det nyeste port-træ.
Som det første installerede jeg MySQL, som virkede fint uden problemer.
MySQL blev automatisk loadet ved boot (/usr/local/etc/rc.d).
Derefter installerede jeg samba (også den nyeste port), derefter
kopierede jeg ”samba.sh.sample” til ”samba.sh”.
Efter et boot kørte samba helt fint (altså automatisk), men min MySQL
starter ikke længere op af sig selv?????
Hvis jeg så starter MySQL manuelt, så virker både Samba og MySQL helt
fint samtidig.

Hvorfor smidder samba.sh filen MySQL væk fra automatisk at starte?
Hvis jeg sletter samba.sh filen igen, og laver et reboot, så køre MySQL
igen automatisk????

På forhånd tak

Jonatan Anthony

PS. Jeg har ikke haft problemet med tidligere versioner af samba.