Re: Logitech Scroll mouse i FreeBSD 4.3 (hvordan opgradere man XF86?)

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 02 Aug 2001 - 12:08:35 CEST

Date: Thu, 2 Aug 2001 12:08:35 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Logitech Scroll mouse i FreeBSD 4.3 (hvordan opgradere man XF86?)

On Wed, Aug 01, 2001 at 11:17:20AM +0200, Jonatan Anthony wrote:
> Er der en fuldstændig korrekt metode til at fjerne den eksisterende
> Xfree86, eller kan jeg uden videre, overskrive den med en nyere version?

Well jeg har tidligere opgraderet FreeBSD-4.0 fra XFree-3.3.6 til 4. Det
virkede, men jeg genoversatte ikke alle mine programmer der benyttede X. Det
gav visse problemer i ny og næ. Derefter startede jeg forfra med FreeBSD og
startede med at installere XFree-4 fra ports og derefter hente alle
programmer til X via ports. Det har hjulpet betydeligt.
Jeg vil derfor anbefale at du afinstallerer alt der gør brug af X og
geninstallere fra ports hvis det skal bliv rigtig godt.

> Tænkte ikke på det, så kan jeg osse kompilere X med
> understøttelse for i686 (-march=686).

Brug /etc/make.conf

--
Sven