Re: pccardd og FBSD 4.2

From: Jens Dueholm Christensen (none@jens--dueholm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 29 Apr 2001 - 13:37:10 CEST

From: Jens Dueholm Christensen <none@jens--dueholm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "Niels Chr. Bank-Pedersen" <none@ncbp--bank-pedersen.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Sun, 29 Apr 2001 12:37:10 +0100
Subject: Re: pccardd og FBSD 4.2

On 29-Apr-01, Niels Chr. Bank-Pedersen wrote:

> Jeg har haft problemer med at ep kort kun kunne bruge irq9 eller
> irq10 - har du prøvet at undlade 3 og 5?

Jeg kan da lige give det et skud.. (jeg har rodet så meget med det i nat
at jeg ikke kan huske om jeg har prøvet det eller ej)

<rebooting>

ep0 på IRQ 9 ..

og ep1 kommer ikke op. Samme fejl.

Forresten, hvordan kan jeg sørge for at pccardd bliver startet noget før,
så de(t) interface(s) jeg benytter kan nå at komme op inden der bliver
configget netværk? .. det er ikke nogen stor fejl, men bare irriterende
at se på.

Regards

--
Jens Dueholm Christensen <none@jens--dueholm.dk.lh.bsd-dk.dk>. Member of Team *AMIGA*