Re: vejledninger / how-to\'s

From: Henrik Andersen (none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 28 Apr 2001 - 23:47:14 CEST

Date: Sat, 28 Apr 2001 23:47:14 +0200
From: Henrik Andersen <none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: vejledninger / how-to\'s

On Sat, Apr 28, 2001 at 10:49:33PM +0200, Jacob Nielsen wrote:
> Jeg ved godt det er et stykke tid siden, at du har nævnt dette, men jeg synes faktisk at det er en kanon ide. Jeg har set mange informative sider på engelsk, et eksempel kunne være http://www.freebsddiary.com. Derfor burde vi også lave en på engelsk.

Der findes givetvis også flere gode ;) ..
Jeg faldt over følgende: http://www.onlamp.com/onlamp/general/bsd.csp

> Jeg synes, at for at vi kan komme igang at vi simpelthen starter i det små, som f.eks. configurering af Apache server. Herefter kan vi jo gå videre med SSL, VirtualHost o.s.v. Jeg tror at hvis vi starter småt, så vil alle følge med på et eller andet plan. Næsten alle har leget med et eller andet underligt, som f.eks Kerberos, IPFW eller lign.
>
> Håber at det giver folk blod på tanden :))

Klart :) og som Sidsel også tidligere har opfordret til, det ovenstående
link skulle også give blod på tanden, eller ihvertfald bruges som
inspiration til alle små skriveheste :)

Så jeg synes alle som ligger inde med sider som den ovenstående send dem
til webmaster@bsd-dk.dk så smider hun dem på hjemmesiden.

/Hemster