RE: FreeBSD bootmanager?

From: Morten Vinding Nielsen (none@morten.vinding.Nielsen--mobilix.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 24 Apr 2001 - 14:54:58 CEST

From: Morten Vinding Nielsen <none@morten.vinding.Nielsen--mobilix.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: FreeBSD bootmanager?
Date: Tue, 24 Apr 2001 13:54:58 +0100

Okay indrømmet, jeg har kun prøvet div. windows og FBSD, men jeg kan ikke
rigtig se hvorfor den ikke skulle kunne tage Linux, bootmanageren skal jo
kun "pege" på den partion der skal bootes fra, eller tager jeg fejl?

Sidst jeg brugte LILO skulle man skrive navnet på den partion man ville
boote (ingen menu'er) men det var nu nok bare mig der ikke kunne finde ud af
at conf. :)

/Morten