Re: opgradering til 4.3

From: Bjarne Wichmann Petersen (none@mekanix--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 22 Apr 2001 - 19:53:19 CEST

Date: Sun, 22 Apr 2001 19:53:19 +0200
From: Bjarne Wichmann Petersen <none@mekanix--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: opgradering til 4.3

On Sun, 22 Apr 2001 16:10:14 +0200 (CEST)
Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Joe. Men problemet er mest at få proceduren formuleret så den er
> til at gå til for folk der ikke har prøvet det før. F.eks. kunne
> man argumentere for at 'mergemaster' step'et er lidt kortfattet.

Uha ja, sådan ville ha' været lækker første gang jeg kørte mergemaster (og
smadrede det meste af mit system, bla. passwd ;)). Det var *meget* svært
for mig at gennemskue hvad det var der foregik og jeg panikkede så.

Dernæst ville en 'export EDITOR=FAVORIT_EDITOR' inden man kører
mergemaster være en god ting at nævne, så man ikke pludselig havner i
vi-helvede når man vil flette filer sammen... ;)

Bjarne