Re: opgradering til 4.3

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 22 Apr 2001 - 16:10:14 CEST

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: opgradering til 4.3
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Sun, 22 Apr 2001 16:10:14 +0200 (CEST)

michael dreves wrote:

> rigtig god ide. men flemming, har du ikke det meste info i hovedet ;-?

Joe. Men problemet er mest at få proceduren formuleret så den er
til at gå til for folk der ikke har prøvet det før. F.eks. kunne
man argumentere for at 'mergemaster' step'et er lidt kortfattet.

> hvis der er behov for det vil jeg da gerne samle det sammen i noget html.

Jeg er sikker på at Sidsel vil sætte pris på at få en side der
bare passer ind på vores webside.

        FJ

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---